Serwis Apple

Serwis nawigacji samochodowych

Odzyskiwanie danych

Serwis laptopów / PC

Serwis Xbox

Serwis Playstation

Serwis telefonów

OFERTA

O nas

Regulamin

Zlecenie naprawy

PRZYDATNE LINKI

KONTAKT

669 990 910

teleserwismk@gmail.com

serwis telefonów
serwis apple

Projekt i wykonanie: Wytwórnia Marketingu

serwis telefonów
serwis telefonów

Po przyjęciu zlecenia otrzymają Państwo potwierdzenie mailowe wraz z wygenerowanym w naszym systemie numerem naprawy. Kontaktując się z nami e-mailowo lub telefonicznie prosimy o identyfikowanie się właśnie nim - ułatwi to nam odnalezienie naprawy w systemie i udzielenie Państwu wszelkich informacji.

Jeśli wybrali Państwo opcję osobistego doręczenia lub wysłania sprzętu (polecamy sendit.pl) podajemy niezbędne dane do wysyłki:

TELE-SERWIS Patryk Kurpiński

ul. Kościuszki 5A

82-200 Malbork

tel. 669990910

mail teleserwismk@gmail.com

 

Dla korzystających z paczkomatów InPost podajemy kod paczkomatu: MAL06N

W przypadku zamówienia przez nas kuriera - w ciągu najbliższych godzin (maksymalnie 24h) otrzymają Państwo etykietę którą należy wręczyć kurierowi, w tym czasie prosimy o przygotowanie paczki z wysyłanym sprzętem i odpowiednie jej zabezpieczenie. Korzystamy z usług firmy kurierskiej INPOST oraz DPD i DHL. W związku z tym, iż jedynie zlecamy tej firmie odbiór paczki, nie jesteśmy odpowiedzialni za działania kurierów i czas ich przyjazdu. W 90% przypadków kurier pojawia się tego samego lub następnego dnia, jeśli po tym czasie nadal nikt nie pojawi się po paczkę, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 669990910 - postaramy się zainterweniować u przewoźnika. Mamy możliwość także wygenerowania zlecenia na PACZKOMAT, wtedy Państwo mogą w dowolnej chwili nadać sprzęt.

Gdy sprzęt do Nas dotrze, zostanie zdiagnozowany i wyślemy do Państwa wycenę wraz z zapytaniem o zgodę na naprawę - jeśli takową otrzymamy, sprzęt powinien być gotowy w ciągu 1-14 dni roboczych (przybliżony czas realizacji zostanie podany przy wycenie). Czas na diagnoze i wycenę jest różny, zwykle trwa nie dłużej niż 7 dni. Płatność następuje po wykonaniu usługi - otrzymają Państwo dane do przelewu i po zaksięgowaniu wpłaty lub po wysłaniu Nam potwierdzenia odsyłamy sprzęt z powrotem wraz z paragonem lub fakturą VAT (jeśli zostały podane dane do FV w zgłoszeniu).

Mamy nadzieję, iż będą Państwo zadowoleni z naszych usług. Będzie nam bardzo miło, jeśli po skończonej naprawie zostawią Państwo swoją opinię na naszym Fanpage www.facebook.com/teleserwismk . Zależy nam na rzetelnych opiniach i każda jest dla nas bardzo ważna🙂

Z pozdrowieniami, TELE-SERWIS.

Bardzo dziękujemy

ZA ZGŁOSZENIE

Zlecenie

przyjęte

Tele-Serwis
Tele-Serwis